preskoči na sadržaj
Obavijesti upisnog povjerenstva

Školsko upisno povjerenstvo

Na sjednici Učiteljskog vijeća OŠ Augusta Šenoe, održanoj 11. travnja 2024. donesena je Odluka o imenovanju članova upisnog povjerenstva uključenog u provedbu postupka elektroničkih prijava i upisa u srednje škole za školsku godinu 2024./2025..
Učiteljsko vijeće  jednoglasno je prihvatilo je prijedlog ravnateljice o članovima Povjerenstva za upis učenika u srednje škole:

1. Ivona Zdunić -   ravnateljica 

2. Sanja Kovačević – predsjednica povjerenstva 

3. Mladen Tenodi učitelj informatike 

4. Siniša Jaroš stručni suradnik pedagog 

5. Marina Đuranstručni suradnik edukator rehabilitator 

6. Matea Mataić – stručni suradnik psiholog 

7. Martina Čiček – razrednica 8.a 

8. Sanja Stilinović – razrednica 8.b 

9. Lucija Hader – razrednica 8.c 

10. Sanja Strpić – razrednica 8.d 

11. Ivana Sauha – razrednica 8.e

Stranica za provedbu upisa

Zagreb, 12. travanj 2024.

Vijesti: e-upisi u srednje škole

Pregled aktivnosti u postupku upisa u SŠ 2013

Kronologija vijesti vezano uz upise u srednju školu 2013.


31.08.2013.
Na označenoj poveznici možete pogledati snimku press konferencije o provedbi e-upisa. 

19.08.2013.
19. kolovoza 2013 započinje jesenski upisni rok. Za sva pitanja i pomoć školsko upisno povjerenstvo dežurat će u utorak 20.08. od 9 do 12 sati.

05.07.2013.
8. srpnja 2013. objavom končanih rezultata upisa kandidata u srednje škole, završava ljetni upisni rok. Jesenski upisni rok počinje 19. kolovoza 2013. Informacije potrežite na portalu www.upisi.hr i u brošuri "Idemo u srednju!"

21.06.2013.
Raspored potipsivanja prijavnica:

8.a - razrednik: Drago Begić
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06.2013. od 17 do 18 sati.

8.b - razrednica: Marjanca Ladika
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06 u 17,30 u učionici povijesti.

8.c - razrednica: Marija Subašić
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06 u 17,30 sati i u dva dodatna termina: 01.07 u 10,30 i 03.07 u 9 sati

8.d - razrednik: Borislav Šereg
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06.2013. od 17 do 18 satiAlternativni termin 01.07. u 10,30 sati.

11.06.2013.
Od ponedjeljka 17.06.2013. razredna vijeća i učiteljsko vijeće pristupaju vođenju pedagodške i druge administracije za kraj školske godine.
Školski informatički kabinet, će za potrebe učenika 8. razreda biti otvoren u sljedeće vrijeme:
18.06. od 10 do 12,30 sati i 20.06. od 15 do 16 sati.

31.05.2013.
Od 1. lipnja 2013. u aplikaciji "upisi.hr" moći će pratiti ogledne ljestvice poretka u odabranim obrazovnim programima srednjih škola. Prema uputama u brošuri "Idemo u srednju" obrazovni programi kao i lista prioriteta moći će se mijenjati do 24.6.2013..

Nakon što Razredna vijeća održe završne sjednice za razredne ocijele, razrednici će pristupiti unosu podataka u e-maticu, kao i izradi pedagoške dokumentacije za tiskanje svjedodžbi osmog razreda.

Naglašavam još jednom važnost pravovremenog prijavljivanja eventualnih netočnosti u aplikaciji, svojim razrednicima ili školskom koordinatoru (vidi str. 45 - 46 u brošuri).

03.05.2013.
Snimku predavanja za razrednike osmih razreda, održanog 12.04., možete pogleati na sljedećoj poveznici CARNet media ondemand

Na stranicama potražite novu inačicu brošure "Idemo u srednju".

15.04.2013.
Svim učenicima osmih razreda podijeljene su brošure "Idemo u srednju". Izuzetno je važno da učenici i njihovi roditelji pročitaju upute iz brošure jer su navedene sve upute i objašnjenja oko prijavljivanja i provedbe e-upisa.
Svakog utorka od 12,20 do 14 sati učenici osmih razreda mogu korisiti informatički kabinet za potrebe prijavljivanja i e-upisa u srednje škole, uz dežurstvo školskog kordinatora - S. Kovačević.

 

08.04.2013.
Tijekom travnja 2013. školski koordinator održat će dodatne upute za 8. razrede. Na vratima informatičkog kabineta bit će objavljen raspored korištenja informatičke učionice. U to vrijeme učenici će moći koristiti školsku informatičku opremu prema vlastitoj potrebi i uz dežurstvo Sanje Kovačević i/ili Josipa Štefanca.

22.03.2013.
Upisno povjerenstvo uključeno u provedbu postupaka elektroničke prijave i upisa u srednju školu:
Branka Copić, ranvateljica škole
Sanja Kovačević, uspisni koordinator
Josip Štefanac, zamjenik upisnog koordinatora.

04.03.2013.
Svi učenici 8. razreda obavezni su do 15.03. provjeriti svoje korisničke podatke.
U slučaju da je potrebno ažurirati lozinku, ispraviti ime, prezime ili neki drugi podatak, potrebno je poslati zahtjev elektroničkom poštom na adresu 
admin@os-asenoe-zg.skole.hr .

25.02.2013.
Na stranicama MZOŠ-a objavljena je brošura s najčešćim pitanjima vezanim uz upis učenika u srednje škole za školsku godinu 2013./2014. Dokument objavljujemo i na stranicama škole.

20.02.2013.
19.02.2013. održan je zajednički roditeljski sastanak. Sudjelovalo je oko 70-tak roditelja učenika 8. razreda. Sadržaj roditeljskog sastanka bio je vezan uz predstojeće upise u srednje škole. Roditeljski sastanak vodila je g. Katarina Cvijanović, a roditeljskom su prisustvovali i razrednici osmih razreda.
Teme:
PROFESIONALANA ORIJENTACIJA - dr. Angelika Tičinović Ivančić
E-UPISI U SREDNJE ŠKOLE - Sanja Kovačević, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Kovačević   datum: 30. 8. 2013.

Upisi u srednje škole 18/19


Tražilica



Vežite se,polijećemo

U šk. godini 2023./2024. provodimo školski projekt pod nazivom "Vežite se, polijećemo!"


Završen je likovni natječaj "Pokaži mi svoj let":
Obavijest sudionicima pročitajte ovdje

Virtualne izložbe pogledajte ovdje

Popis nagrađenih radova pogledajte ovdje


Dobro došli!


Na mreži...

Foto albumi

FB stranica škole

Instagram stranica škole


Video zapisi

Vimeo stranica škole

Youtube kanal

Publikacije škole


90 mi je tek

Aktivnosti, programe i sadržaje kojima smo obilježili 90 godina od otvaranja škole pogledajte ovdje: VIJESTI I OBJAVE



Natječaj: Pokaži mi svoju školu


Anketa
U ovoj školskoj godini očekujem da ću...







Red button -MUP

 


Sigurniji internet


Korisni linkovi
Lista linkova je prazna




preskoči na navigaciju